INFO

In de afgelopen dagen hebben wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten gehouden en nemen we de situatie uiterst serieus. Hierbij zijn wij in continu contact met onze partners, gemeente, lokale en nationale gezondheidsautoriteiten (RIVM). De aanbevelingen vanuit zowel de RIVM als de lokale gezondheidsregio, geven op dit moment geen indicatie tot het overgaan op cancelen van Zomervreugde Festival. Indien er door de overheid maatregelen worden genomen, zullen wij onze bezoekers hierover direct informeren. Alle communicatie zal via onze officiële kanalen worden verspreid. De gezondheid van onze bezoekers, artiesten en medewerkers heeft topprioriteit, om deze reden nemen wij maatregelen (zie “Worden er maatregelen genomen ivm Corona?”). Voor meer informatie over het coronavirus (COVID-19) adviseren we je op de website van het RIVM te kijken.

 

Gaat het event door?

In samenwerking met onze partners, lokale en nationale gezondheidsautoriteiten volgen we nauwlettend de ontwikkelingen rondom het coronavirus en nemen we de situatie uiterst serieus. Op dit moment zal Zomervreugde Festival zoals gepland plaatsvinden en focussen wij ons op het neerzetten van wederom een onvergetelijke editie van Zomervreugde Festival. Indien er door de overheid maatregelen worden genomen, zullen wij onze bezoekers hierover tijdig informeren. Alle communicatie zal via onze officiële kanalen worden verspreid, houdt de Facebook eventpagina’s en de website in de gaten.

 

Kan ik mijn geld terugkrijgen als het event wordt afgelast?

In lijn met onze algemene voorwaarden zullen wij in geval van annulering de ticketgelden terugstorten, danwel een nieuw ticket uitgeven voor de eerstvolgende editie.

 

Worden er maatregelen genomen i.v.m. Corona?

In overleg met de gezondheidsautoriteiten treffen wij maatregelen om een veilige omgeving voor onze bezoekers, artiesten en medewerkers te creëren, dit staat voor ons altijd voorop. Deze maatregelen zijn als volgt:

– Extra handwas gelegenheden met zeep en desinfectie;
– Er wordt extra schoongemaakt bij toiletten, badhuizen en food gelegenheden;
– Afval wordt frequenter afgevoerd;
– Er worden wel bekers ingenomen, maar gebruiken geen hardcups om het verspreidingsrisico te verkleinen;
– Voor vragen over het virus kan men op het festival terecht bij de informatiestand.

 

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Gezien het event vooralsnog doorgang heeft, gaan wij nog niet over tot het refunden van tickets.

 

Ik kom uit een geïnfecteerd gebied en mag niet reizen, kan ik mijn geld terugkrijgen?

We betreuren je situatie. Echter gezien het event vooralsnog doorgang heeft, gaan wij nog niet over tot het refunden van tickets.

 

Weren jullie mensen uit risicogebieden?

Het is als organisatie erg moeilijk om individuele bezoekers uit te sluiten. We gaan er vanuit dat iedereen zijn/haar eigen verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft in geval hij/zij uit een risicogebied komt en/of verschijnselen van het virus vertoont.

Wanneer?

Het Zomervreugde Festival 2020 vindt plaats op 20 juni van 13.00 – 00.00.

 

Waar?

Het Zomervreugde Festival vindt plaats op Papendal Arnhem. Het adres is Papendallaan 9, 6816 VD Arnhem

 

Minimum leeftijd

De minimum leeftijd van het Zomervreugde Festival is 18 jaar.

Identificatie

Het is verplicht om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar het Zomervreugde Festival. Houd er rekening mee dat een kopie van een identiteitsbewijs niet volstaat als een geldig legitimatiebewijs. Het is enkel geldig om jezelf te identificeren met een paspoort, ID-kaart of rijbewijs.

 

Kan ik naar binnen en naar buiten gedurende het Zomervreugde Festival?

Het is helaas niet mogelijk om gedurende het festival het terrein te verlaten en vervolgens weer naar binnen te gaan.

 

Tot hoe laat kan ik naar binnen?

Het is mogelijk om met een geldig toegangsbewijs tot 21.00 het festival terrein te betreden.

 

Eten & drinken

Het is niet toegestaan eigen eten en/of drinken mee te nemen naar het Zomervreugde Festival. We hebben een uitgebreid aanbod aan diverse (lekkere en gezonde) gerechten en drankjes. Ben je vegetarisch, vegan of eet je glutenvrij? Ook hierin is ruimschoots voorzien op ons festival. Heb je voedsel allergieën of andere vragen over het eten? Je kunt hierover contact met ons opnemen via info@zomervreugdefestival.nl

 

Is er gratis drinkwater?

Op het Zomervreugde Festival zijn er diverse tappunten waar je je beker gratis kunt vullen met water.

 

Kan ik mijn beker na gebruik weggooien?
Nee. Het Zomervreugde Festival streeft naar een schone wereld, waar we gezamenlijk nog lang (en vunzig) gebruik van kunnen maken. Daar hoort single-use plastic niet in thuis. Bij de entree krijg je (gratis) een bekermuntje die je bij de bar kunt inwisselen voor een beker. Beker leeg? Dan kun je je beker weer omruilen voor een bekermuntje. Muntje of beker kwijt? Dan kun je bij de bar een nieuwe beker aanschaffen.

 

Hoe kan ik betalen op het festival?
Het Zomervreugde Festival werkt dit jaar met een muntensysteem.

 

Drugs

In het bezit zijn of verkopen van hard- en softdrugs is verboden op het Zomervreugde Festival. Bij overtreding zal de desbetreffende persoon overhandigd worden aan de politie.

 

Lockers

Er zijn (grote en kleine) e-lockers beschikbaar op het Zomervreugde Festival, waar je veilig je spullen in op kunt bergen. De lockers bevinden zich naast de entree van het festival terrein. Het is mogelijk om lockers op voorhand aan te schaffen via zomervreugde.nl/tickets. Een groot formaat kost €10,50 en een kleine locker kost €8,-. Bij het online bestellen wordt de code voor je locker kort voor het festival opgestuurd via de mail.

 

EHBO

Er is eerste hulp aanwezig op het Zomervreugde Festival. Voel je vrij om langs te komen voor benodigdheden zoals aspirines, pleisters of hulp bij drugs gerelateerde zaken. Heb je iets verkeerds gebruikt of teveel gedronken? Wees niet bang om dit te delen met het EHBO-personeel; deze behandelen eenieder strikt vertrouwelijk en delen deze informatie niet met derden.

 

Lost & found

Ben je iets verloren, of heb je iets gevonden op het Zomervreugde Festival? Neem even contact op met info@zomervreugdefestival.nl. Het werkt het beste om even een foto/screenshot te sturen van hetgeen je verloren bent / gevonden hebt. Een paar dagen na het festival zullen alle gevonden voorwerpen op onze Facebook pagina gedeeld worden.

 

Pers

Wil je graag langskomen om iets te schrijven, te vloggen of fotograferen op/over het Zomervreugde Festival? Schroom niet om contact op te nemen via info@zomervreugdefestival.nl Let op: we maken een selectie, dus aanmelden garandeert persaccreditatie.

 

Toegang voor mensen met een beperking

Bijna alle delen van het festival zijn toegankelijk voor rolstoelen. Daarnaast is er ook een invalidentoilet voorzien. Heb je vragen over de toegankelijkheid voor mindervaliden? Neem dan contact op met Zomervreugde.

 

Medicijnen

Het is toegestaan om medicijnen mee te nemen naar het Zomervreugde Festival in combinatie met een doktersvoorschrift.

 

Privacy statement

Ons privacy statement kun je hier vinden.

 

Huisregels

De huisregels van het Zomervreugde Festival kun je hier vinden.

 

Zonnebrand

Het is toegestaan om zonnebrandcrème mee te nemen naar het Zomervreugde Festival. Let op: dit is niet toegestaan in een spuitfles.

 

Contact

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met Zomervreugde.

VERVOER: HOE KOM IK OP HET ZOMERVREUGDE FESTIVAL

 

Fiets

Het is maar 20 min fietsen vanaf Arnhem CS. Ideaal als je geen zin hebt om te rijden en de files wilt mijden. Moeder Natuur doet een vreugde dans. Scheelt dat je geen moer? Dan is er natuurlijk ook ander vervoer.

 

Pendelbus

Deze rijden vanaf 12:45 uur om het kwartier vanaf Station Arnhem Centraal (bushalte Sonsbeekzijde) naar Papendal en terug. De Pendelbus tickets zijn online voor €8 verkrijgbaar via: zomervreugde.nl/tickets en bij de bus voor €10.

 

Auto

Voor een parkeerticket tel je online €10 neer via: zomervreugde.nl/tickets en op het terrein €15. Navigeer naar Papendallaan 8, Arnhem en volg de parkeerborden voor Zomervreugde.

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor het Zomervreugde Festival worden verkocht op deze website via zomervreugde.nl/tickets.

 

Moet ik mijn ticket uitprinten?

Nee. Sterker nog: bespaar de bomen en print je ticket niet uit! Tickets kunnen vanaf je telefoon gescand worden. Zet de helderheid van je scherm wel zo hoog mogelijk zodat de barcode goed zichtbaar is.

 

Ticket kwijt?

Geen probleem! Je kunt je ticket(s) makkelijk terugvinden via https://consumer.paylogic.nl/tickets/.

 

Help! Ik heb mijn ticket nog niet ontvangen!

Geen paniek: je dient je ticket te personaliseren voordat je deze toegestuurd krijgt. Personaliseren kan vanaf 20 februari 2020 en doe je via de link in de bevestigingsmail.

 

Waarom moet ik mijn ticket(s) personaliseren?

Alle populaire evenementen hebben te maken met organisaties en mensen die hun gekochte tickets proberen door te verkopen voor veel te hoge prijzen. Om dit te voorkomen, vragen wij kaartkopers om hun tickets te personaliseren. Dit gebeurt door middel van het invoeren van de gegevens van iedere bezoeker die het evenement zal betreden. Op deze manier zijn alle tickets beschikbaar tegen een eerlijke prijs en behoort ieder ticket tot een individuele ticket-ontvanger.

 

Hoe moet ik mijn tickets personaliseren?

Na het kopen van jouw ticket(s) ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van de bestelling. Deze email bevat nog niet de gekochte tickets. Voor het ontvangen van de gekochte tickets moeten deze eerst gepersonaliseerd worden. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie-proces, zoals de datum tot wanneer dit mogelijk is.

Voor elk ticket moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Wees je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder ticket. Vul om deze reden de naam in die gelijk is aan de naam op je identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie ontvang je een e-mail met jouw gepersonaliseerde tickets. Als je de tickets niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: customerservice@paylogic.nl.

 

Instructies voor de persoon die de tickets heeft gekocht

  1. Open de email met de bevestiging van je bestelling. Deze mail heb je ontvangen van Paylogic nadat je jouw tickets voor Zomervreugde Festival 2020 hebt aangeschaft. Klik op de link “PERSONALIZE NOW” in deze mail. Deze link brengt je naar de personalisatie-pagina van Zomervreugde Festival.
  2. Begin met het personaliseren van jouw ticket. Klik op de knop van de personalisatie-pagina om te beginnen met het personaliseren van jouw Zomervreugde Festival ticket.
  3. Maak een Zomervreugde Festival account aan.
  4. Personaliseer en claim jouw ticket. In je persoonlijke Zomervreugde Festival account vind je een overzicht van alle tickets die je hebt aangeschaft. Het eerste wat je moet doen is ÉEN ticket personaliseren voor jezelf.
  5. Nodig je vrienden uit (alleen mogelijk als je meer dan één ticket gekocht hebt). Nadat je jouw ticket hebt geclaimd keer je terug naar het bestellingsoverzicht door te klikken op “terug naar bestelling”. Als je meer dan één ticket hebt gekocht, nodig a.u.b. je vrienden uit voor het personalisatie-proces door te klikken op “uitnodigen”. Selecteer ‘kopieer link’ om de personalisatie-link, die je naar je vrienden kunt sturen, te kopiëren. Het is belangrijk dat je deze link niet stuurt naar mensen die geen deel uitmaken van de bestelling, aangezien deze link toegang biedt tot de tickets. Onthoud: AL je vrienden dienen zijn of haar tickets individueel te personaliseren. Zij moeten ook een Zomervreugde Festival account aanmaken om hun tickets te personaliseren.
  6. Ontvang je Zomervreugde Festival tickets. Als ALLE tickets eenmaal individueel zijn gepersonaliseerd door je vrienden, krijg JIJ (als hoofdboeker) alle tickets toegestuurd in je email. Houd er rekening mee dat deze tickets pas worden verstuurd als ALLE tickets zijn gepersonaliseerd.
  7. Stuur de tickets naar je vrienden. Nadat alle tickets zijn ontvangen kun je deze gepersonaliseerde tickets uitsturen naar je vrienden.

 

Instructies voor de kaarthouders die tickets niet zelf hebben aangeschaft

  1. Open de uitnodigingslink om je tickets te personaliseren. De persoon die de tickets heeft aangeschaft stuurt jou een link om het personalisatie-proces te starten. Klik op deze link. Als je deze link niet hebt gekregen, neem contact op met de persoon die de tickets heeft aangeschaft en vraag deze persoon om de instructies zoals hierboven beschreven te volgen.
  2. Creëer een Zomervreugde Festival account.
  3. Personaliseer je ticket. Volg de instructies in de link. Houd er rekening mee dat je je ticket niet ontvangt voordat je stap 4 hebt voltooid.
  4. Ontvang je ticket van de persoon die de tickets heeft gekocht. Zodra elk ticket van de totale bestelling individueel gepersonaliseerd is ontvangt de persoon die de tickets heeft gekocht (dus niet jij) alle tickets in zijn of haar email. Vraag deze persoon om jouw ticket op te sturen.

 

Tot op Papendal liefjes! <3

 

‘OK’-knop werkt niet

Zorg ervoor dat je alle velden hebt ingevuld, anders kan de personalisatie niet voltooid worden. Wanneer je zeker weet dat je dit hebt gedaan, maar je ondervindt nog steeds problemen, neem dan contact op met: customerservice@paylogic.com.

 

Tot wanneer kan ik mijn tickets uiterlijk personaliseren?

De tickets hoeven niet per direct gepersonaliseerd te worden. Tickets kunnen tot 48 uur voor het evenement worden gepersonaliseerd.

 

Ik ben vergeten mijn tickets te personaliseren, wat nu?

Tickets kunnen tot 48 voor de start van het evenement gepersonaliseerd worden. In het geval dat je dit bent vergeten zal Paylogic contact met je opnemen.

 

Ik moet de naam op het ticket veranderen, wat kan ik doen? 

Het is mogelijk om de naam op het ticket te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per ticket een fee van €1,90 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert. Met behulp van deze link kun je de naam die op het ticket staat veranderen:

personalize.paylogic.com/ticket-transfer

 

Andere vragen over mijn ticket?

Voor andere vragen over je ticket kun je terecht bij https://customerservice.paylogic.com/hc/nl